Tuesday 1 January 2013

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

Esok 2 Januari 2013 akan bermulanya sesi persekolahan yang baru setelah sebulan lebih kita bercuti sekolah. Banyak pengalaman pahit manis sepanjang cuti ni....
Sejauhmana kita membuat eprsiapan untuk menghadapi hari esok? adakah dengan hanya persiapan baju, kasut, seluar baru....dan pastinya semua nak yang baru kalau boleh dan mampu. Bagi yang tak mampu gunakanlah apa yang mampu keluarga kita sediakan...jangan sedih atau kecewa...berpakaian lama bukan bermakna kita tidak bergaya yang penting azam kita sebagai murid.
Semoga anak2 murid SMK TSZ datang dengan gembira ke sekolah, pastikan niat kita betul dan saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anda semua...DATANG DENGAN HARAPAN PULANG DENGAN KEJAYAAN....KITA YANG MENCIPTA KEJAYAAN DAN KITA JUGA MENCIPTA KEGAGALAN....pilihan di tangan kita.
Selamat Kembali ke Sekolah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

PIHAK SEKOLAH adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Sumber-sumber maklumat yang diperoleh telah dinyatakan dari mana sumbernya.