Sunday 18 September 2011

PROGRAM MENARA GADING ANAK YATIM

Program Menara Gading Anak Yatim anjuran Yayasan Anak Yatim Malaysia dan Pejabat Pelajaran Daerah Jasin telah diadakan pada 14 Sept 2011 ( Khamis ), bertempat di Insitut Latihan Perindustrian Selandar. Majlis berlangusng dari jam 10.00 pg - 1.00 ptg.

Setiap buah sekolah diminta menghantar 4 orang anak yatim. Sekolah2 yang terlibat - SMK Simpang Bekoh, SMK Selandar, SMK Tun Syed Zahiruddin, SMK Jasin, SMK Seri Bemban, SMK Dang Anum, SMK Dato' Abdul Rahman Yaakub, SMK Datuk Bendahara dan SMK Seri Mahkota. GBK yang hadir ialah Pn Hjh Ruhani Tahir, Pn Azlinda, Pn An, Cik Tan, Tn Hj Zaki, En Azizan, Pn Sahlawati, En Rosli dan Pn Rugayah. Turut hadir En Safie b Ibrahim ( PPD Jasin 0



Antara pengisian program ialah taklimat mengenai ILP dan lawatan ke bengkel. Murid dan tetamu telah disediakan jamuan nasi goreng cina dan air sirap. 

Terima kasih kepada En Zaki daripada Yayasan Anak Yatim Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

PIHAK SEKOLAH adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Sumber-sumber maklumat yang diperoleh telah dinyatakan dari mana sumbernya.