Sunday, 14 May 2017

PEROGRAM LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN SIRI 3/2017

Foto Rugayah Sulaiman.
Pendahuluan

Perkembangan profesional guru berkualiti adalah sangat penting pada masa ini kerana tuntutan masyarakat terhadap guru dan pendidikan semakin meningkat. Oleh sebab itu, guru-guru hendaklah bersedia  untuk menghadapi era perubahan khususnya dari segi gaya dan corak pemikiran,  pengajaran dan pembelajaran, pengurusan bilik darjah dan keberkesanan penilaian.  Guru-guru yang berfikiran positif,  berpandangan jauh serta berusaha melengkapi diri mereka dengan pelbagai ilmu, kemahiran dan strategi akan sanggup menyahut cabaran dan tekanan di dalam bidang  pendidikan.

Matlamat

Meningkatkan  pengurusan pengajaran dan pembelajaran yang berkesan

Objektif

  • Meningkatkan profesionalisme keguruanM
  • Mendedahkan guru-guru kepada inovasi terkini dalam bidang pendidikan
  • Meningkatkan pengetahuan dan kemahiran profesionalisme keguruan  secara berterusan
  • Mewujudkan dan memantapkan nilai dan amalan professional keguruan di kalangan pendidik
  • Memartabatkan profesion keguruan


Aturcara Majlis

8.00 pg              Pendaftaran
8.30 pg              Taklimat oleh Puan Hajah Nor Afzan bt Mat Salleh,                    
                            Pengetua SMK Tun Syed Zahiruddin
9.00 pg              Ceramah VLE Frog - Encik Luxman bin Md Dahan
10.30 pg            Kudapan
11.00 pg            Ceramah NILAM - Encik Mohd Faris Izra bin Ismail
                           ( PKG Sabtu )
1.00 ptg             Bersurai

1 comment:

  1. Titanium Weddingbands for Men
    A titanium anodizing unique titanium jewelry wedding venue for men titanium wok in Thailand with exceptional wedding In the case of Thailand, you can titanium melting point place apple watch 6 titanium a wedding proposal for a

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

PIHAK SEKOLAH adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Sumber-sumber maklumat yang diperoleh telah dinyatakan dari mana sumbernya.