Sunday 10 June 2012

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH





Hari ini merupakan hari terakhir cuti sekolah...hampir 16 hari bercuti. Rasa tak puas lagi nak duduk rumah...macam banyak keja aje tapi hari2 juga datang sekolah macam keja tak siap. Dalam cuti sempat juga buat beberapa perkara, antaranya pengurusan surat menyurat lawatan, pengurusan nama pelajar untuk program sekolah dan jabatan dan sempat juga melukis mural.

Bagi pelajar semua, pastikan segala epralatan sekolah telah siap sepenuhnya terutama alat tulis...waktu tak menunggu kita. Seperkara lagi kepada anak-anak didik di Tingkatan 3 dan 5, pastikan anda bersiap sedia untuk percubaan PMR dan SPM...tak lama dah. Bulan ogos adalah peperiksaan percubaan PMR...jangan dok tangguh lagi, jangan anggap peperiksaan percubaan tak penting...asal saja peperiksaan kita perlu bersedia keran ia menguji sejauh mana keupayaan dan kefahaman kita terhadap apa yang diajar oleh guru...Bina azam baru dan jangan buang masa.

Akhir kalam kali ini:-





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

PIHAK SEKOLAH adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Sumber-sumber maklumat yang diperoleh telah dinyatakan dari mana sumbernya.