Wednesday 6 June 2012

CUTI SEKOLAH SEMESTER 2 2012



Lamanya tak berblog...bukan tak nak tulis tapi no idea dan line pun tak berapa ok sejak 2 menjak ni. Banyak perkara dah berlaku dalam bulan Mei ni, tak tercakap rasanya...tak apa pendam aje....

Walaupun cuti, masih ke sekolah kerana banyak urusan sebab naik semolah ada beberapa program untuk dilaksanakan samada peringkat sekolah. 3 Jun hari tu pegi mesyuarat JPM untuk pengurusan akhir Program Pemantapan Disiplin Murid sebab sekolah jadi tuan rumah untuk daerah Jasin.

Minggu ni pegi sekolah lagi sebab nak uruskan segala surat menyurat dan fakskan kat jabatan, surat pertama untuk kem sihat tanpa dadah, pembimbing rakan sebaya dan pengawas. 

Dari semalam dengan Ain duk melukis mural untuk bilik kaunseling dan dalam minggu ni juga kami kemas semula bilik untuk pemurnian semula...Maka inilah hasilnya




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

PIHAK SEKOLAH adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Sumber-sumber maklumat yang diperoleh telah dinyatakan dari mana sumbernya.