Thursday 17 November 2011

TAKLIMAT IPTA OLEH BPKP


Tarikh : 16 November 2011 ( Rabu )

Masa : 8.00 pg - 2.00 ptg

Tempat : Pusat Sumber SK Kg Tun Razak

Hari ini diberikan penghormatan untuk mengendalikan taklimat oleh En Zulhijri bersama dengan Pn Rubiah ( SMKA Sharifah Rodziah ). Sebelumnya pada jam lebih kurang pukul 8.00 mlm dpt sms daripada Tuan Zul terus telefon Bee mengenai berita tu. Maka bermulalah episod mencari maklumat pengacaraan di dalam internet.

Alhamdulillah ia berjaya disaipakan dengan copy paste dan diubah suai mana yang patut...sebab tak nak malu kat orang lebih2 dah menang Anugerah Perdana Bilik UBK, kena jaga status sebagai GC. Tak hebat macam Cikgu Chan tak apalah yang penting boleh buat...

Atur cara :-

8.00 pg    Pendaftaran
9.00 pg    Taklimat UTHM
10.30 pg  Rehat
11.00 pg  Taklimat BPKP
12.30 tgh  Makan tengahari
                Bersurai

Walau bagaimanapun, UTHM sampai lambat dan majlis diisi oleh taklimat En Zulhijri mengenai:-

  • Pelaporan L4
  • Karnival Merekayasa Perkhidmatan PBK

Jam 9.30 pg baru bermula taklimat oleh UTHM, sangat menarik sebab penawaran kursus pra diploma untuk calon SPM dengan menggunakan keputusan percubaan SPM. Tak sangka jumap ex student Sarah ( STP 2002 ). 

Diacarakan oleh Pn Rubiah bt Mohd Noh

Jam 12.00 tgh, majlis diteruskan dengan taklimat BPKP oleh Pn Noor Zahillah, menjawab segala pertanyaan yang bermain di fikiran. 

Dipengerusiakan oleh saya Pn Rugayah....

Majlis bersurai jam 2.00 ptg selepas makan tengahari.












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

PIHAK SEKOLAH adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Sumber-sumber maklumat yang diperoleh telah dinyatakan dari mana sumbernya.